• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال آلمان در طرح گل Conti Premium Cotact5


این برند مطرح آلمانی در سال 1871 در یکی از شهرهای شناخته شده ی این کشور یعنی هانوفر تاسیس گردید. کنتیننتال شرکتی چند ملیتی است که انواع لاستیک سواری ، اتوبوسی ، دوچرخه و غیره را با استفاده از تکنولوژی های روز مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین با توجه به حفظ محیط زیست و کره ی زمین تولید می کند.

مشخصات فنی لاستیک PILOT SPORT 4 میشلن


کمپانی مطرح میشلن در سال 1889 توسط ادوارد میشلن تاسیس گردید. این شرکت تولیدکننده لاستیک از همان ابتدا به دنبال اختراع و تولید تایرهایی بود که به راحتی مصرف کنندگان کمک کند و با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به هدف خود نیز رسید.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

طراحی و تولید انحصاری لاستیک جدید یوکوهاما برای بنز GLS


یوکوهاما اعلام کرد برای شرکت مرسدس بنز لاستیک های ADVAN Sport V107 را به عنوان تجهیزات اصلی این خودروهای جدید GLS 63 4MATIC تولید کرده است

تکنولوژی کم کردن صدای تایر


با ورود تعداد بیشماری از خودروهای برقی به بازار که صدای حرکت و موتور آنها بسیار کم است و با ورود خودروهای لوکس با کمترین صدا به خیابان ها، تولیدکنندگان خودرو و لاستیک برای رقابت بهتر تصمیم به تغییراتی در تکنولوژی لاستیک‌ها و خودروها برای کاهش صدا حین حرکت گرفتند. یکی از عوامل ایجاد صدا در خودرو، لاستیک‌ها هستند. به همین دلیل کارخانه‌های تولید تایر در لاستیک‌ها برای کاهش صدا از فوم استفاده می‌کنند.

نکاتی که صاحبان خودروهای لوکس باید بدانند


اگر شما هم جزو افرادی هستید که حساسیت خاصی را در نگهداری و مراقبت از خودرو خود به خرج می‌دهند، می‌توانید این ۵ مورد مختصر که به عنوان بخشی از توصیه‌های مهم کارشناسان در این زمینه مطرح شده است را مورد توجه قرار دهید.

انواع سیستم تعلیق خودرو


سیستم تعلیق خودرو انواع مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به تعلیق مستقل سیستم تعلیق طبق داردوبل، ووسیستم تعلیق مک فرسون اشاره کرد. در ادامه با هرکدام از این سیستم ها به اختصار آشنا می شویم.

تغییر سایز رینگ و تاثیرات آن بر عمکرد خودرو ؟


این روزها خیلی از رانندگان بر این باورند که افزایش سایز رینگ و لاستیک اتومبیل، در افزایش قدرت مانور و فرمان‌پذیری آن بسیار موثر است، برخی نیز این کار را به منظور اسپرت کردن خودرو و افزایش زیبایی آن انجام می‌دهند.

انواع مدل ماشین از نظر بدنه!


یکی از فاکتورهایی که در خرید ماشین نقش محوری ایفا میکند، بدنه ی خودرو است. منظور از بدنه ی خودروهمان مشخصات ظاهری به اضافه ی کاربری خودرو است. تصمیم گیری دراین باره کاملا بستگی به نوع کاربری راننده و همچین سلیقه ی شخصی او دارد.

فرمان برقی یا سیستم EPS در خودرو به چه معناست؟


سیستم EPS یکی از آپشن های خودروهای جدید است. دارندگان خودروهای به روز قطعاً تا به امروز با این آپشن خودرویشان برخورد کرده اند. در ادامه به بررسی بیشتر سیستم ESP می پردازیم و علت های روشن شدن آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0